Vyvolávací systém umožňuje komplexnú obsluhu zákazníkov na kontaktných centrách, meranie času jednotlivých etáp životného cyklu ich obsluhy s využitím existujúcich pracovných staníc bez nutnosti inštalácie špeciálneho softvéru na nich.
Jednotlivé KC môžu fungovať samostatne. Štatistiky z nich môžu byť sú posielané na centrálny server, ktorý vyhodnocuje údaje a poskytuje prehľad nad jednotlivými KC ako aj sumárne reporty.
Riešenie je postavené na open-source technológiách s možnosťou integrácie s SBI(BPS).
Hlavné funkcionality:
- Termálna tlač prispôsobených lístkov (logo, celkový vzhľad)
- Evidovanie životného cyklu obsluhy klienta
- Privolanie a obsluha zákazníka
- Zobrazovanie poradovníka so signalizáciou
- Administrácia pracovísk a činností s variabilným nastavením
- Generovanie štatistík s ich exportom
- Správa používateľov
- Možnosť pridania reklamy alebo iných videí do kiosku alebo konzoly
- Možnosť vyhodnotenia spokojnosti zákazníka